Pravica do umika
Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave -prevoza
Kupcem svetujemo, da v izogib težav morebitnih poškodb izdelka pred podpisom dostave pregledate embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, ne zmečkana, lahko dostavljavcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb.
Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.
V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,... predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas. Embalažo morate hraniti dokler postopek reklamacije ni zaključen.
Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati vozniku takoj ob dostavi - pri dostavljalcu.
Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa ali kasnejše skrite poškodbe nam lahko skupaj z dokazili pošljete na e-naslov info@tl-d.si.
Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov info@tl-d.si. Ob vrnjenem izdelku je potrebno priložiti obrazec za vračilo (odstop od pogodbe). Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila prav tako ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke ( CD ), filme ( DVD ) in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) nemudoma oziroma najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu. Kupec mora blago vrniti na naslov: Schake GmbH, Eckeseyer Str. 195, 58089 Hagen ali po predhodnem dogovoru z prodajalcem, da se blago lahko vrne na naslov Maribor – Slovenija.