Splošni pogoji

Splošni pogoji določajo pogoje uporabe in obseg storitev elektronskega poslovanja družbe TLD, Timotej Leonard Duh s.p., Celestrina 8, 2229 Malečnik (Matična številka:  8057575000  DŠ: 76235068) kot upravljalca spletnega mesta (DOMENA), ter pravice in obveznosti uporabnika spletne strani in ponudnika storitev e-poslovanja, urejajo pa tudi poslovni odnos med TLD, Timotej Leonard Duh s.p. (v nadaljevanju prodajalcem) in kupcem.

Veljavnost splošnih pogojev
Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo določbe veljavne zakonodaje, ki urejajo področje varstva potrošnikov, področje varstva osebnih podatkov ter drugih področij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje družbe.

Prodajalec ima pravico do dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani (DOMENA). Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev, zavezujejo pa ga tisti splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oprave nakupa (v trenutku oddaje naročila).

Delovanje in vsebina spletne strani Upravljavec bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).

Upravljavec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.

Upravljavec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozoril, odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu (DOMENA) zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev. Za izražena mnenja, ki jih o artiklih napišejo obiskovalci (DOMENA) ne odgovarja.


Varstvo osebnih podatkov
Uporabnik je dolžan upravljavcu posredovati resnične in točne osebne podatke, o morebitnih spremembah pa ga je dolžan redno obveščati. Šteje se, da s posredovanjem svojih osebnih podatkov potrjuje njihovo pravilnost.
  
Način poslovanja in komuniciranje
Na spletnem mestu (DOMENA) lahko nakup opravite kot fizična ali pravna oseba. Za poslovne uporabnike se ne uporabljajo določbe teh splošnih pogojev, ki zadevajo pravice in obveznosti namenjenim izključno potrošnikom.

(domena) bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo, le če ta temu ne bo izrecno nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo elektronska komercialna sporočila jasno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Za preverjanje podatkov z namenom izvršitve nakupa pa lahko (DOMENA) kupca tudi pokliče na njegovo kontaktno tel.št.

  
Veljavnost ponudbe in cene
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba nenehno osvežuje, kar pomeni, da se ta spreminja pogosto in hitro. Zato se šteje, da sta ponudba in cena artikla do trenutka potrditve naročila zgolj informativna in nimata vnaprej določene veljavnosti.
V kolikor se zgodi, da se cena spremeni med obdelavo naročila oziroma izdelka ni na zalogi, se o tem nemudoma obvesti kupca, hkrati pa se mu omogoči takojšnji odstop od nakupa.

Cene vseh izdelkov so prikazane v EUR. Navedene cene na spletnem mestu (DOMENA) veljajo samo ob naročilu preko spleta in plačilu po predračunu ali po povzetju.

Podatek o strošku morebitne dostave in drugih morebitnih dajatev je kupcu na voljo pred oddajo naročila.
  

Način plačila, prevzema ter stroški dostave
Na spletnem mestu (DOMENA) lahko naročeno blago plačate s plačilom preko spleta ali po predračunu. Način plačila ter način prevzema ali dostave določite sami izmed navedenih možnostih

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca.


Kako opravite nakup?
Naročilo oddate s potrditvijo naročila. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo, da je sistem prejel naročilo. Po pregledu oddanega naročila boste prejeli še veljaven predračun za plačilo z informacijami o roku dostave.

V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.

(DOMENA) je dolžan izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku 30 dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače.
  
Zavrnitev naročila
(DOMENA) lahko v času do izdaje obvestila o obdelavi naročila, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Če blago ni na razpolago ali niso izpolnjeni pogoji za opravo storitve se o tem kupca nemudoma obvesti, pri  čemer se mu vrnejo vsa predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Račun in spremni dokumenti
Kupec ob prevzemu blaga, poleg računa prejme še vse potrebne spremne dokumente, kot tudi podatke o servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih.

Dobavni rok
Dobavni roki so navedeni v katalogu naše ponudbe ob vsakem artiklu.
Kupec je po elektronski pošti dodatno obveščen o roku dobave  za vsako naročilo, kot tudi o izdelkih, ki niso na zalogi.

Pregled in poškodbe pri transportu
Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.

O poškodbi pošiljke obvezno obvestite tudi naročniško službo (DOMENA)

Kdaj ne odgovarjamo za napake na blagu?
Prodajalec ne odgovarja za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč ter za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.

Pritožbeni postopek
V primeru težav se obrnite na našo prodajno službo na tel.št.: 00386 41 910 220 , e-pošta: info@tl-d.si, ki bo vaše ustno ali pisno podano pritožbo reševala prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja, na utemeljene zahtevke pa bomo odgovorili nemudoma oz. najkasneje v roku 8 dni od njihove seznanitve.